• مدیر دوره های تخصصی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی
  • رئیس گروه مشاوره بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی
  • طراح و رئیس کلینیک مشاوره مدیریت سازمان مدیریت صنعتی
  • دبیر اولین جایزه مشاوره مدیریت ایران
  • مشاور،مدرس و محقق حوزه استراتژی و بازاریابی از سال 1382

    • دکتری مدیریت رسانه -دانشگاه تهران(1385-1390)
    • کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی- دانشگاه تهران(1379-1381)
    • کارشناسی مدیریت بیمه- دانشگاه تهران (1375-1379)
    • فارغ التحصیل دوره عالی مشاوره مدیریت –سازمان مدیریت صنعتی-1384
    • دوره نگرش اقتصادی – اجتماعی به مدیریت-موسسه ISEOR فرانسه
    • دوره تربیت مدرس مدیریت تکنولوژی( یونیدو و سازمان مدیریت صنعتی)
    • دوره مدیریت استراتژیک (سازمان مدیریت صنعتی)
    • دوره بازاریابی خدمات (  سازمان نوسازی صنایع ایران)
    • دوره ممیزی بازاریابی (سازمان نوسازی صنایع ایران)
    • دوره های تکدرس طی شده بطورمجازی در دانشگاه های خارج از ایران

     

    Irrational behavior-Duke University

    Strategic Management and Innovation– COPENHAGEN BUSINESS SCHOOL

    Pubic Relation for digital Media- National University of Singapore

    Business Analytics– University of Pennsylvania

    Leading People and Teams– University of Michigan

    Organizational Leadership– Northwestern University

    Foundation of Marketing Analytics- ESSEC Business School

    Game Design and Development- Michigan State University

    Conflict Management- University of California, Irvine

    Social Media Marketing-  Northwestern University

    Digital Marketing– University of Illinois at Urbana-Champaign

    International Marketing in Asia– Yonsei University

    Brand Management: Aligning Business, Brand and Behavior-University of London

    Game Theory-Stanford university

    Conversations that Inspire: Coaching Learning, Leadership and Change-Case     Western Reverse University

    GamificationWharton University of Pennsylvania

    Competitive Strategy– Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU)

    Leading Strategic innovation in organization– Vanderbilt University

    Foundation of ecommerce-Nanyang Technological university·

    On Strategy: What Managers can learn from Philosophy – CentraleSupélec

    Organizational Analysis –Stanford university

    Developing Innovative Ideas for New Companies: The First Step in Entrepreneurship-university of Maryland

    Model Thinking– UNIVERSITY OF MICHIGAN

    Unethical Decision Making in Organizations-University of Lausanne

    Making Better Group Decisions: Voting, Judgment Aggregation and Fair Division– University of Maryland, College Park

    Managing the Company of the Future-University of London

    Women in Leadership: Inspiring Positive Change– Case Western Reserve University

    Surviving Disruptive Technologies– University of Maryland, College Park

  • انجمن مدیریت
  • انجمن مشاوران مدیریت ایران
  • انجمن بازاریابی
  • انجمن تحقیقات بازاریابی

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت(مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهکارها) {تهران، سالن اجلاس سران}

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (مقاله مدل کسب و کار الکترونیک برای بازار مشاوره مدیریت ایران) {تهران، هتل المپیک}

اولین کنفرانس ملی مدیریت صنعتی (کارگاه روشهای افزایش فروش با رویکرد تبلیغات) {تهران، آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات}

اولین گردهمایی سراسری مدیران کشور: بازانگاری مدیریت (مقاله استراتژی‌های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن اجلاس سران}

اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی (کارگاه مدیریت تبلیغات اینترنتی) {تهران، دانشکده صدا و سیما}

سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی (کارگاه استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن همایش های رازی}

اولین کنفرانس ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (طراحی شعار تبلیغاتی) {تهران، هتل المپیک}

همایش خانه مدیران (سلامت سنجی واحد فروش) {تهران، سالن مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}

دومین کنفرانس ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند در شیراز (IMBC) (بایدها و نبایدهای برند آفرینی) {اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز}

دومین همایش برندینگ، مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی (برند و برندسازی) {مشهد، سالن همایشهای برج ساپکو}

همایش خانه مدیران (روانشناسی پول) {تهران، سالن مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}

همایش اداره کل تعاون استان گلستان( نقش و جایگاه برند و برندسازی در تعاونی ها)، (گرگان،سالن اجتماعات بانک ملی)

همایش خانه مدیران (تکنولوژی های ساختار شکن-Disruptive Technologies) ( تهران، مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی

 

همایش تجربه های فیروزه ای ( روانشناسی پول)(  تهران ،سالن اجتماعات همراه اول)

همایش خانه مدیران (نوآوری در مدل های کسب و کار) (مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی)

همایش خانه مدیران (طراحی استراتژی های رقابتی)( مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی)

و …

  • میز گرد ماهنامه تدبیر با عنوان نقش و جایگاه خدمات مشاوره مدیریت در توسعه و ارتقای صنعت کشور–اسفند 1390
  • سرمقاله تدبیر نقش و جایگاه مشاوره مدیریت-شماره 265 تدبیر، شهریور 1393
  • روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز:مصاحبه با عنوان بررسی باید و نبایدهای تبلیغ از طریق کانال‌های تلگرامی (23 آبان 1394)
  • روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز:مصاحبه با عنوان ایده‌یابی با فرآیند نوآوری باز (30 آذرماه 1394)

 و …

کتاب ها

  • ترجمه کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟{انتشارات سازمان مدیریت صنعتی}(1386)
  • ترجمه کتاب ابزارهای مدیریتی{انتشارات سازمان مدیریت صنعتی}(1388)
  • تالیف کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی{انتشارات کارگزار}(1388)

 

مقالات

 

  • نگارش بخش چهارراه تبلیغات(از شماره 11 تا 19 مجله دانش تبلیغات)
  • نگارش بخش کلینیک بازاریابی و تبلیغات(از شماره 169 تا 178 ماهنامه تدبیر)
  • تحقیقات بازاریابی (Marketing Research)(شماره 169)
  • طرح بازاریابی (Marketing Plan)(شماره 170)
  • طرح و برنامه تبلیغات (AdvertisingPlan)(شماره 171)
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)(شماره 172)
  • مدیریت بر نام تجاری (Brand Management)(شماره 173)
  • رفتار مصرف کننده (Consumer Behavior)(شماره 174)
  • بخش بندی بازار (Market Segmentation)(شماره 175)
  • مدیریت فروش(Sale Management)(شماره 176)
  • ممیزی بازاریابی (Marketing Audit)(شماره 177)
  • قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت(Pricing)(شماره 178)
  • سرنخ گمشده تبلیغات(ماهنامه تدبیر شماره 164)
  • اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات(مجله دانش تبلیغات شماره 10)
  • استراتژی های ملموس سازی در تبلیغات خدمات(فصلنامه مهندسی تبلیغات شماره 1)
  • مدیریت کانالهای توزیع(ماهنامه تدبیر شماره 179)
  • روشهای بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی(فصلنامه توسعه مهندسی بازار، شماره 2)
  • چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب کنیم؟(نشریه بین المللی مهندسی تبلیغات، شماره 2،3)
  • هدفگذاری و تدوین استراتژی تبلیغات(ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 9)
  • بررسی صنعت مشاوره مدیریت(ماهنامه تدبیر، شماره 238)
  • شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان از سازمان های ارائه دهنده آموزش های شغلی(نامه آموزش،شماره 5)
  • چگونه می توانید انگیزه و رشد شخصی خود را افزایش دهید؟(ماهنامه مدیریت ،شماره121 و 122)
  • برترین ابزارهای مدیریت در سال 2006(ماهنامه تدبیر، شماره 186)
  • سردبیر بخش نظرسنجی های سازمان مدیریت صنعتی(IMI SURVEY)-(منتشره در ماهنامه تدبیر از اسفند 1388 تا ده شماره)
  • برترین ابزارهای مدیریتی در سال2005  (ماهنامه تدبیر، شماره 166)
  • بررسی بازارمشاوره مدیریت در جهان(ماهنامه تدبیر، شماره 152)
  • برترین ابزارهای مدیریتی در سال 2008(ماهنامه تدبیر، شماره 207)

Determinant Of Audiences Satisfaction From News Broadcasting Programs In The Islamic Republic Of Iran, Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol. 3, No.4,Aug 2011

تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله دانشگاه تهران،دانشگاه سوره ،سازمان مدیریت صنعتی، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، اتاق ایران و آلمان،  و …

  • دوره روش تحقیق
  • دوره مدیریت رسانه
  • دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
  • دوره استراتژیهای بازاریابی
  • دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (BusinessPlan)
  • دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)
  • دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
  • دوره مدیریت برند
  • دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
  • دوره مسائل جاری بازاریابی
  • دوره بازاریابی صنعتی
  • دوره مهارتهای عمومی بازاریابی و فروش
  • دوره طراحی مدل کسب و کار
  • دوره فروش اینترنتی
  • دوره تحقیقات بازاریابی
  • دوره مدیریت ترویج
  • دوره مدیریت ارتباطات
  • دوره بازاریابی اینترنتی
  • دوره رفتار مصرف کنندگان آنلاین
  • دورهSTP

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:

 

  • شرکت سرمایه گذاری مسکن
  • شرکت پخش رازی
  • بانک سامان
  • شرکت خدمات موبایل رهنما (beep)
  • فولاد مبارکه
  • پولاد کاوه
  • پارسیان چوب
  • همراه اول
  • آسا گلد
  • شرکت آب و هوا
  • گروه پاترون
  • و …

مجری و کارشناس پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در سازمان های مختلف از جمله:

  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  • سازمان مدیریت صنعتی
  • سازمان تامین اجتماعی
  • شرکت بهنور
  • تهران شیمی
  • شرکت سازه گستر سایپا
  • ایران هورمون
  • شرکت دراج
  • شرکت پتروشیمی
  • شرکت پلی اکریل اصفهان
  • موسسه پژوهشهای تامین اجتماعی
  • شرکت رجا
  • شرکت سیم و کابل ابهر
  • صنایع فلزی مازند
  • گروه صنعتی آرتا (نمایندگی رسمی مازراتی در ایران)
  • شرکت رزگاز کاشان (لوازم خانگی)
  • شرکت مهندسی صنعتی دمیرچی (تجهیزات و دستگاه های صنعتی)
  • شرکت آریا ایده (کاغذ دیواری و کف پوش)
  • شرکت مبین آزما طب (مواد آزمایشگاهی)
  • آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)
  • شرکت کیمیاگران لیا (برندهای ژاکول و لیکول)
  • شرکت پارس آژیراک (نماینده رسمی برندهای فایک، یوروتک، گلوبال فایر، فایر پرو، تیرل و …)
  • گروه پاترون (تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد)
  • شرکت کیمیا سوشا (تجهزات پزشکی)
  • شرکت نیک پخش پرگاس
  • شرکت آسا گولد
  • و …